Skip to main content

Klientu atsauksmēm – ierosinājumiem un sūdzībām

Mums, BALTA, Tavs viedoklis ir svarīgs, jo tas ļauj nepārtraukti uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu pieredzi.

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā.

  • Iesniedz atsauksmi, izmantojot sev ērtāko saziņas veidu:

    • aizpildi elektronisko pieteikuma formu;
    • sūti e-pastu uz [email protected];
    • zvani uz tālruni 67522275 vai atlīdzības gadījumā uz 67533375;
    • apmeklē klātienē kādu no mūsu filiālēm visā Latvijā;
    • nosūti vēstuli pa pastu uz adresi: AAS BALTA, Skanstes iela 25, Rīga, LV-1013.
  • Lūdzu, norādi atsauksmē šādu informāciju, lai tās izskatīšana būtu pēc iespējas ātrāka:

    • iesniedzēja vārdu, uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu, ja iesniedzējs ir juridiska persona;
    • polises vai atlīdzību lietas numuru (ja ir);
    • atsauksmes detalizētu izklāstu un vēlamās prasības;
    • kontaktinformāciju atbildes sniegšanai (e-pasta adresi vai telefona numuru).

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Ja atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, savlaicīgi par to informēsim un norādīsim plānoto atsauksmes izskatīšanas termiņu.

Mēs labprāt atbildēsim uz jautājumiem vai neskaidrībām par mūsu sniegto atbildi vai pieņemto lēmumu.

Ja mūsu sniegtā atbilde vai pieņemtais lēmums neapmierina, Tev ir tiesības vērsties:

  • Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojā (LTAB);
  • Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC);
  • Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudā;
  • Latvijas Bankā.

Mēs novērtējam to, ka atrodi laiku un iespēju mūs informēt par savu pieredzi.