Skip to main content
17.03.2020.

No ceturtdienas, 19. marta, uz laiku pilnībā pārtraucam klientu apkalpošanu klātienē

 

Reaģējot uz arvien mainīgo situāciju un ievērojot prevencijas pasākumus, uz laiku tiek pārtraukta klientu apkalpošana klātienē visās BALTA filiālēs, klientu apkalpošanas centros un pārdošanas punktos.

 

Klientu ērtībām mūsu speciālisti turpina būt pieejami attālinātai saziņai, kā arī laipni aicinām klientus izmantot plašās iespējas, ko sniedz BALTA pašapkalpošanās portāls, mobilā lietotne (lejupielādē to bez maksas Google Play un App Store veikalos), gan piesakot apdrošināšanas atlīdzību, gan iegādājoties polisi!

 

Kontaktu centra tālrunis: 675 222 75

 

Tālrunis atlīdzības pieteikšanai:  675 333 75

 

Pateicamies par sapratni un aicinām izturēties ar atbildību pret savu un līdzcilvēku veselību. Ceram ar klientiem un partneriem klātienē tikties jau pavisam drīz, situācijai nostabilizējoties!