Kāpēc ir nepieciešama auto pakalpojumu sniedzēju vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšana?
Lai cik lieliski būtu organizēts darbs uzņēmumā, neviens nav pasargāts no nepatīkamām nejaušībām un pastāv risks bez iepriekšēja nodoma nodarīt zaudējumus apmeklētājiem, klientiem vai citām personām, par ko auto pakalpojumu sniedzējs kļūst atbildīgs. Nododot savu automašīnu auto pakalpojumu sniedzējam, klients ir drošs, ka automašīna tiks saremontēta vai nomazgāta (iztīrīta), bet vēl vairāk klients ir pārliecināts, ka automašīnai netiks nodarīti zaudējumi, kas var pasliktināt automašīnas tehnisko stāvokli.
Zaudējumu piemēri
- Autoservisa/automazgātavas/autostāvvietas darbinieki, sniedzot pakalpojumus, izraisa ugunsgrēku, kas nodara bojājumus klienta automašīnai un blakus esošajam trešo personu nekustamajam īpašumam
- Braucot ar klienta automašīnu ārā no autoservisa boksa, darbinieks nejauši iebrauc boksa vārtos
- Paceļot automašīnu uz pacēlāja, tas neiztur smagumu, un klienta auto nokrīt no tā
BALTA apdrošināšanas segums un tā paplašinājumi
STANDARTA SEGUMS PLUS | PAR PAPILDU PRĒMIJU IR IESPĒJAMS IEKĻAUT |
---|---|
Zaudējumi, kas tiek nodarīti tieši iedarbojoties uz klienta transportlīdzekli, piemēram, remonta vai mazgāšanas laikā | Testa braucieni ārpus apdrošinātajam vai klientam piederošās vai nomātās teritorijas |
Testa braucieni autoservisa teritorijā | Atbildība par klientu transportlīdzeklī atstātā īpašuma bojājumu |
Atbildība, sniedzot auto evakuācijas pakalpojumus | |
Atbildība pēc darbu pabeigšanas | |
Darba devēja atbildība | |
Autoservisā atstātas automašīnas zādzības risks |