Par mums

Klientu atsauksmēm – ierosinājumiem un sūdzībām

Mums, BALTA, Tavs viedoklis ir svarīgs, jo tas ļauj nepārtraukti uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu pieredzi.

Iesniedz atsauksmi, izmantojot sev ērtāko saziņas veidu:

  • aizpildi elektronisko pieteikuma formu;
  • sūti e-pastu uz balta@balta.lv
  • zvani pa tālruni 675 222 75 vai atlīdzības gadījumā uz  675 333 75
  • apmeklē klātienē kādu no mūsu filiālēm visā Latvijā;
  • nosūti vēstuli pa pastu uz adresi: AAS BALTA, Skanstes iela 25, Rīga, LV-1013.

Lūdzu, norādi atsauksmē šādu informāciju, lai tās izskatīšana būtu pēc iespējas ātrāka:

  • iesniedzēja vārdu, uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu, ja iesniedzējs ir juridiska persona;
  • polises vai atlīdzību lietas numuru (ja ir);
  • atsauksmes detalizētu izklāstu un vēlamās prasības;
  • kontaktinformāciju atbildes sniegšanai (e-pasta adresi vai telefona numuru).

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Ja atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, savlaicīgi par to informēsim un norādīsim plānoto atsauksmes izskatīšanas termiņu.

Mēs labprāt atbildēsim uz jautājumiem vai neskaidrībām par mūsu sniegto atbildi vai pieņemto lēmumu.

Ja mūsu sniegtā atbilde vai pieņemtais lēmums neapmierina, Tev ir tiesības vērsties:

  • Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojā (LTAB);
  • Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC);
  • Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudā;
  • Latvijas Bankā.

Mēs novērtējam to, ka atrodi laiku un iespēju mūs informēt par savu pieredzi.

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Palīdzība uz ceļa

    Sniegsim atbalstu, ja Jūsu auto nepieciešama tehniskā palīdzība uz ceļa vai evakuācija.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību uz ceļa spiežot šeit. Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsiet pieteikt arī zvanot 675 333 75.

    Palīdzība mājās

    Sniegsim atbalstu avārijas situācijās! Izsauc “Palīdzību mājās”, lai saņemtu sertificētu meistaru palīdzību.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 333 75.

    Ceļotājiem ārzemēs

    Sniegsim atbalstu, ja nepieciešama medicīniskās palīdzības vai repatriācijas organizēšana ceļojuma laikā.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 001 74.