Kāpēc sava uzņēmuma autoparkam izvēlēties BALTA KASKO?
- Profesionālas konsultācijas uzņēmuma autoparka riska pārvaldības uzlabošanai Balstoties uz klientu apkalpošanas, autoparku izvērtēšanas, ceļu satiksmes negadījumu cēloņu analīzes un konkursa BALTA gada balva “Drošākais uzņēmuma autoparks” organizēšanas ilggadējo pieredzi, gan jauniem, gan esošiem BALTA klientiem sniedzam profesionālas autoparka riska pārvaldības uzlabošanas konsultācijas.
- Autoparka riska izvērtējums
Jauniem klientiem pēc pieprasījuma sniedzam uzņēmuma autoparka risku izvērtējumu. Izvirzām priekšlikumus un konkrētus ieteikumus risku samazināšanai, piemērojoties klientu uzņēmējdarbības veidam, transportlīdzekļu izmantošanai un veicamajiem darba uzdevumiem. - KASKO apdrošināšanas gadījumu analīze
Esošajiem klientiem veicam KASKO apdrošināšanas gadījumu analīzi. Izvērtējam cēloņus un sniedzam konkrētus ieteikumus autoparka riska pārvaldības uzlabošanai.
Vēlies zināt, kādas ir droša un profesionāli pārvaldīta autoparka iezīmes?
- uzņēmuma vadības ieinteresētība un kontrole;
- labi uzturēts un darba uzdevumu veikšanai piemērots autoparks;
- izglītoti, motivēti un atbildīgi šoferi;
- uzņēmuma šoferu izraisīto ceļu satiksmes negadījumu pārzināšana, analīze un atbilstoša informācijas kaskadēšana un rīcība.
Piemēram, ja uzņēmums ir apkopojis informāciju, ka palielinās negadījumu skaits, kuros autovadītāji uzbrauc dažādiem nekustīgiem objektiem, ir jānoskaidro, kāpēc tas ir noticis. Vai pie tā ir vainīgi jaunie transportlīdzekļi, kuru gabarītus neizjūt šoferis? Vai arī steiga, jo ir jāapkalpo vairāk klientu? Vai arī darbā ir pieņemti cilvēki, kuriem nepieciešama apmācība, kā pareizi novietot automašīnu stāvēšanai? Bet varbūt pie vainas ir ziema un lielās kupenas ceļu malās?
Visām šīm situācijām ir vienkārši risinājumi! Galvenais ir savlaicīgi apzināties problēmu, lai to ātri varētu atrisināt un neciestu uzņēmuma negadījumu statistika, un līdz ar to nepieaugtu uzņēmuma autoparka uzturēšanas izdevumi – gan tiešie (apdrošināšanas cena, remonta izdevumi), gan netiešie (laikā neapkalpots klients, dīkstāve un uzņēmuma reputācija).