Atspoguļojot kompānijas jauno kvalitāti pakalpojumos un attiecībās ar klientiem, Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA no šodienas maina savu vizuālo identitāti, apņemoties lauzt stereotipus un ieviest apdrošināšanas tirgū jaunus standartus. Ar šo identitātes maiņu BALTA pilnībā pievienojas Centrālās un Austrumeiropas lielākā apdrošinātāja PZU grupas uzņēmumu saimei.
„BALTA šo gadu sāk ar patīkamām pārmaiņām – esam nolēmuši mainīt mūsu vizuālo izskatu, kas atspoguļos izpratni, cilvēcību, sirsnību, godīgumu un patīkamo sadarbību, ko saņem ikviens klients un kas ir mūsu kompānijas pamatā. Ar misiju rūpēties par klientu sirdsmieru un drošības sajūtu mēs vēl vairāk pastiprinām BALTA galvenās vērtības – būt efektīviem, inovatīviem un godīgiem pret saviem klientiem. Godīgums noteikti ir viena no svarīgākajām īpašībām, ko esam saglabājuši no BALTA agrākā „laikmeta”,” skaidro BALTA valdes priekšsēdētājs Bogdans Benčaks.
Kā atklāj informācijas aģentūras un pētījumu centra SKDS pērn veiktā aptauja, lielākās bažas, lai iegādātos apdrošināšanu, klientiem rada pakalpojumu augstās cenas - tā uzskata 42% no respondentiem. Tam seko viedoklis, ka apdrošināšanas polišu noteikumi ir sagatavoti apdrošināšanas kompāniju, nevis klientu labā – tā uzskata 36.7% aptaujāto, savukārt 29.3% atzīmē, ka iemesls ir neuzticēšanās apdrošināšanas kompānijām kā tādām.
„Tāpēc, īstenojot godīgu un atbildīgu uzņēmējdarbību un esot tirgus līderis, mēs uzskatām, ka mums ir pienākums šos stereotipus lauzt, ar savu darbu un attieksmi panākot to, ka šie pārmetumi apdrošināšanas nozarei katru gadu samazinās. Līdzīgi kā ikviens darba veicējs vēlas savā darbā saskatīt jēgu un būtību, arī mēs kā uzņēmums un katrs tajā strādājošais vēlamies ikdienā darīt lietas, kas kopumā pasauli padara labāku. Apdrošinātājiem šajā ziņā ir veicies, jo varam būt blakus un atbalstīt klientu tajā brīdī, kad tas visvairāk nepieciešams – kad tiek piedzīvotas sīkas ķibeles un arī patiešām grūti un traģiski brīži! Šobrīd vēlamies klientiem atklāt, ka esam vēl vairāk atvērti jaunu ideju realizēšanai un attīstībai un vēlamies sasniegt jaunu attiecību kvalitāti - kad apdrošinātājs ir draugs un palīgs, stiprs plecs, uz ko paļauties!” atklāj BALTA valdes priekšsēdētājs Bogdans Benčaks.
Kā ziņots, 2014.gada 30.jūnijā par apdrošinātāja BALTA akcionāru kļuva Centrālās un Austrumeiropas lielākais apdrošinātājs PZU grupa. Apdrošinātāja BALTA logo maiņa ir pēdējais solis, kas nodrošina pilnīgu pievienošanos PZU grupas uzņēmumu saimei.
Par apdrošinātāju BALTA
Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.
Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 12 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.
BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2013.gadā PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,98 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.
Papildu informācija:
Anita Irbīte
BALTA korporatīvās komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 456 444
E-pasts: anita.irbite@balta.lv
Inga Bite
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.:+371 28 626761
E-pasts: inga.bite@prae.lv