Mēs, BALTA, zinām, cik svarīgi ir būt informētiem un pārliecinātiem, ka atbalsts ir pieejams tepat, blakus. It sevišķi tik negaidītos brīžos kā šis, kurā esam visi kopā. Tāpēc patiesās rūpēs par jums, mūsu klientiem, esam apkopojuši aktuālo informāciju par mūsu pieejamību, apdrošināšanas iegādi un atlīdzību pieteikšanu.
Saziņa ar BALTA
Rūpēs par mūsu, līdzcilvēku un klientu drošību uz laiku ir pārtraukta klientu apkalpošana klātienē visās BALTA filiālēs, klientu apkalpošanas centros un pārdošanas punktos. Jūsu ērtībām mūsu speciālisti turpina būt pieejami attālinātai saziņai, un atgādinām, ka apdrošināšanas pakalpojumus vari saņemt:
sazinoties ar savu apdrošināšanas konsultantu vai zvanot pa tālr. +371 675 222 75
BALTA mobilajā lietotnē
balta.lv
Atlīdzību pieteikšana
Mūsu atlīdzību speciālisti nemainīgi turpina darbu pie pieteikumu izskatīšanas! Aicinām atlīdzības pieteikt:
BALTA pašapkalpošanās portālā
BALTA mobilajā lietotnē
vai zvanot pa tālr. +371 675 333 75
Elektroniski iesniegtos veselības apdrošināšanas atlīdzības pieteikumus joprojām izskatīsim 2 darba dienu laikā, savukārt papīra formas pieteikumu izskatīšanas laiku esam pagarinājuši līdz 20 dienām.
Apdrošināšanas iegāde
BALTA apdrošināšanas speciālisti ne mirkli nav pārtraukuši darbu un ir pieejami saziņai attālināti. Tāpat ierastajā režīmā darbojas arī BALTA mājaslapa un mobilā lietotne. Ja nepieciešams iegādāties polisi:
sazinies ar savu apdrošināšanas konsultantu, pārdevēju vai brokeri,
zvani pa tālr. +371 675 222 75,
izvēlies un iegādājies sev nepieciešamo apdrošināšanas pakalpojumu elektroniski balta.lv vai BALTA mobilajā lietotnē.