Lai mazinātu Covid-19 vīrusa izplatību, Latvijā ārkārtas stāvokļa laikā ir ieviestas epidemioloģiskās drošības prasības un pasākumi dažādās nozarēs. Tajā skaitā sporta klubu darbībā kopš 2020. gada 21. decembra ir spēkā īpaši ierobežojošie pasākumi. Mēs, BALTA, sekojam līdzi situācijas izmaiņām un turpinām būt kopā ar mūsu klientiem. Tāpēc rūpēs par mūsu klientu drošību esam paplašinājuši sporta pakalpojumu saņemšanas nosacījumus.
Sporta klubu pakalpojumu nepieejamības laikā BALTA piedāvā klientiem iespēju neizmantoto sporta programmas pakalpojumu limitu par šo pakalpojumu nepieejamības periodu “pārcelt” uz vēlāku laiku, kad tie būs atkal pieejami atbilstoši epidemioloģiskās situācijas drošības prasībām.
Proti, neizmantoto sporta programmas limitu par pakalpojumu nepieejamības periodu kopš pastiprināto drošības pasākumu izsludināšanas 2020. gada 21. decembrī (kas iekļausies veselības apdrošināšanas kartes darbības laikā) varēs izmantot pēc šī stāvokļa atcelšanas laika posmā, kas ir divkāršs šī nepieejamības perioda ilgums. Tai skaitā arī pēc veselības apdrošināšanas kartes darbības beigām, ja kartes darbība ir pagarināta bez pārtraukuma (noslēgts jauns veselības apdrošināšanas līgums).
Ja veselības apdrošināšanas līgums nav noslēgts (atjaunots), tad “pārceltā” sporta programmas limita izmantošanas laiks papildus iepriekš minētajam nevar būt vēlāks kā veselības apdrošināšanas kartes darbības beigu datums.
Atlīdzība par šādu sporta programmas “pārceltā” limita izmantošanu jāiesniedz www.balta.lv un pieteikumā laukā “Komentāri” jānorāda – “limits par pakalpojumu nepieejamības periodu”.
Tāpat BALTA klienti aicināti iesniegt atlīdzību pieteikumus, ja to Latvijas Republikā reģistrētie sporta klubi šajā periodā raduši individuālu pakalpojumu nodrošināšanas iespēju vai grupu nodarbības notiek ārpus telpām.
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums sev ērtākajā veidā attālināti!