BALTA 1. ceturksnī bruto parakstīto prēmiju apjoms sasniedz 30,3 miljonus eiro

29.05.2020

Latvijas vadošās nedzīvības apdrošināšanas sabiedrības BALTA (PZU grupa) 2020. gada pirmajā ceturksnī bruto parakstīto prēmiju apjoms sasniedzis teju 30,3 miljonus* eiro, kas ir par nepilnu pusotru procentu mazāk nekā gadu iepriekš. Vienlaikus sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos uzņēmums spējis audzēt klientu skaitu un saglabāt rentabilitāti, gada pirmos trīs mēnešus noslēdzot ar 3 miljonu eiro peļņu.

“Nav noslēpums, ka 2020. gads, tāpat kā ikvienam pasaules iedzīvotājam un lielākajai daļai uzņēmumu, arī apdrošināšanas sabiedrībai BALTA ir iesācies ar pilnīgi negaidītiem izaicinājumiem. Tāpēc varam būt gandarīti, ka gada pirmajos trīs mēnešos, neskatoties uz sarežģīto situāciju visās dzīves jomās, mums ir izdevies gandrīz saglabāt pagājušā gada rezultātu līmeni. Tomēr ir skaidrs, ka izmaiņas šogad un, iespējams, arī tālākā nākotnē, sagaida arī mūs un apdrošināšanas nozari kopumā. Turpmākie mēneši paies intensīvā darbā, lai pielāgotos jaunajiem apstākļiem – gan attiecībā pret to, kā strādāsim paši, gan cenšoties paredzēt virzienu, kurā mainīsies klientu paradumi, lai operatīvi spētu pielāgoties izmaiņām,” norāda Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs.

Saskaņā ar Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) un Latvijas Apdrošinātāju asociācijas (LAA) datiem 2019. gadu BALTA noslēdza kā tirgus līderis, tās tirgus daļai nedzīvības un dzīvības (veselības un nelaimes gadījumu) apdrošināšanas produktos sasniedzot 26,4%.

Šī gada 1. ceturksnī uzņēmumam izdevies audzēt klientu skaitu privātpersonu segmentā, trīs mēnešos apkalpojot teju 274 000 klientu. Tāpat BALTA savu apdrošināšanu uzticējuši teju 30 000 uzņēmumu.

Gada 1. ceturksnī BALTA uzrādījusi īpaši sekmīgu veikumu veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanas produktos, bruto parakstīto prēmiju apjomam augot par attiecīgi 10% un 4,3%. Tāpat stabili augstu izaugsmi uzrādījuši kravu, vispārējās civiltiesiskās atbildības un galvojumu apdrošināšanas produkti.

“Esam gandarīti, ka klienti turpina uzticēties mūsu produktam un servisam – pieaugošs klientu skaits atspoguļo rezultātu mūsu centieniem arvien uzlabot BALTA klientu pieredzi, nodrošinot ne tikai kvalitatīvu pakalpojumu, bet arī saprotamus noteikumus, pieejamu polises iegādi un ērtu un ātru atlīdzības pieteikšanu un izmaksu. Arvien augstākus rezultātus uzrāda BALTA mobilā lietotne – kopš tās ieviešanas pagājušā gada nogalē lietotnes lejupielāžu skaits sasniedzis 12 000. Nu jau piektā daļa veselības apdrošināšanas atlīdzību tiek pieteiktas mobilajā lietotnē. Turklāt cilvēki to aktīvi izmanto ne tikai atlīdzību pieteikšanai, bet arī lai iegādātos apdrošināšanas pakalpojumus un pārvaldītu savas polises. Priecē, ka mums ir izdevies izstrādāt digitālo rīku ar plašu un ērtu funkcionalitāti, par ko saņemam daudz pozitīvu novērtējumu no klientiem,” norāda Ī. Kenedijs.

Gada pirmajos trīs mēnešos pieaudzis BALTA neto piekritušo atlīdzību apjoms – tas sasniedzis gandrīz 15,8 miljonus eiro, kas ir par teju 9% vairāk nekā šajā pašā periodā gadu iepriekš.

“Šajā visiem sarežģītajā laikā par vārdiem skaļāk runā darbi. Pieaugošs neto piekritušo atlīdzību apjoms liecina, ka mēs turpinām pildīt solījumus un esam stabils balsts mūsu klientiem, kad viņiem nepieciešama mūsu palīdzība. Ar šādu prioritāti turpinājām darbu arī ārkārtas situācijas apstākļos – pašiem paliekot mājās, strādājām pie jauniem risinājumiem, lai varētu būt kopā ar klientiem un nepārtraukti sniegt atbalstu. Veselības apdrošināšanā ātri reaģējām uz situācijas izmaiņām, sākot apmaksāt ārstu tiešsaistes konsultācijas laikā, kad cilvēkiem vairs nebija iespējas mediķus apmeklēt klātienē. Īpašuma apdrošināšanā atbalstām gan privātā segmenta klientus, gan komercklientus, rūpējoties, lai darba devēja aprīkojums būtu apdrošināts arī ārpus darba vietas apstākļos, kad daudzi strādā no mājām. Visbeidzot nācām klajā ar pilnīgi jaunu produktu – Covid-19 apdrošināšanu, kas šajā neprognozējamajā laikā ļauj darba devējiem parūpēties par papildu aizsardzību saviem darbiniekiem, nodrošinot finansiālu aizsardzību smagas saslimšanas gadījumā,” norāda Ī. Kenedijs.

BALTA nupat arī veikusi apjomīgu dāvinājumu, parūpējoties, lai ar Covid-19 apdrošināšanu turpmākos sešus mēnešus būtu nodrošināti visi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) darbinieki – vairāk nekā 3000 cilvēku.

* Bruto parakstītās prēmijas pirms OCTA atskaitījumiem.

Par apdrošināšanas sabiedrību BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. 2019. gadā uzņēmuma parakstīto prēmiju apjoms bija 114,3 miljoni eiro. Latvijas iedzīvotāji 16 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja. BALTA ietilpst PZU grupā, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un lepojas ar vairāk nekā 22 miljonu klientu uzticību Polijā. 2018. gadā PZU grupas parakstīto prēmiju apjoms sasniedza 5,5 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

 

Papildu informācija:

Līna Lisnere
AAS BALTA
komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 40 10 41
E-pasts: lina.lisnere@balta.lv

Nadīna Erdmane
Deep White
projektu vadītāja
Tel.: +371 26 20 16 66
E-pasts: nadina@deepwhite.lv

 

 

 

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.