Baltijā plašākajā zīmolu un dzīvesstila pētījumā Brand Capital, kura ietvaros jau 14 gadus tiek noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli, apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) atzīta par Mīlētāko apdrošināšanas zīmolu. BALTA ieguvusi arī augsto 3. vietu finanšu un apdrošināšanas nozares kopvērtējumā, apsteidzot gan citus apdrošinātājus, gan arī vairākas bankas.
“BALTA teju 27 gadus ilgajā pastāvēšanas vēsturē uzņēmuma darbības princips ir bijis nemainīgs – būt uzticamiem partneriem mūsu klientiem. Esam pārliecināti, ka tieši šāds uzstādījums ir ļāvis mums saglabāt vadošo pozīciju Mīlētāko zīmolu topā, ievērojami kāpinot savu rezultātu tieši kvalitātes rādītājā,” ar gandarījumu uzsver Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs.
Tāpat Ī.Kenedijs norāda, ka iepriekšējā gadā uzņēmums turpinājis mērķtiecīgi strādāt pie zīmola stiprināšanas, izstrādājot un ieviešot jaunu privātpersonu segmenta mārketinga stratēģiju. BALTA arī turpinājusi ieguldīt resursus sabiedrības atbalsta aktivitātēs.
“Mūs vieno pārliecība, ka patiesi veiksmīgs uzņēmums var būt tikai tas, kas strādā ar visaugstāko atbildību pret saviem darbiniekiem, klientiem, sadarbības partneriem un apkārtējo vidi. Apdrošināšanas polise nav pats “iekārojamākais” produkts, jo atšķirībā no daudziem citiem zīmoliem tas nav taustāms, to nevar nofotografēt un ievietot sociālajos tīklos. Līdz ar to Mīlētāko zīmolu topā apdrošinātajiem ir sarežģīti konkurēt ar ikdienā biežāk lietotu zīmolu produktiem. Tāpēc esam jo īpaši gandarīti, ka sabiedrība redz un novērtē pievienoto vērtību, ko sevī ietver BALTA zīmols,” komentē Ī.Kenedijs.
BALTA iekļuvusi ne tikai Latvijas, bet arī Baltijas mīlētāko zīmolu vidū, šogad tajā iegūstot 43. vietu.
Jau 14. gadu Mīlētākie zīmoli Latvijā tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk nekā 1000 dažādu jautājumu gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan par pašu auditoriju.
2018. gadā Mīlētāko zīmolu topa ietvaros kopumā tika apskatīti 542 zīmoli 50 dažādās kategorijās. Pētījums visās trijās Baltijas valstīs tiek veikts sadarbībā ar vienu no tirgus un socioloģisko pētījumu līderkompānijām Baltijā – RAIT Custom Research Baltic. Interneta aptauja tika veikta 2018. gada jūlijā, un tajā savu viedokli pauda vairāk nekā 3000 Baltijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Par apdrošināšanas sabiedrību BALTA
Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. Latvijas iedzīvotāji 15 gadu laikā novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja. BALTA ietilpst PZU grupā, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību Polijā. 2018. gada pirmajā ceturksnī PZU grupas neto peļņa sasniedza 249.6 miljonus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.
Papildu informācija:
Līna Lisnere
AAS BALTA
komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 40 10 41
E-pasts: lina.lisnere@balta.lv
Nadīna Erdmane
Deep White
projektu vadītāja
Tel.: +371 26 20 16 66
E-pasts: nadina@deepwhite.lv