BALTA pirmajā pusgadā bruto parakstīto prēmiju apjoms sasniedzis 53,4 miljonus eiro

05.09.2018

Latvijā vadošās nedzīvības apdrošināšanas akciju sabiedrības BALTA (PZU grupa) izaugsme 2018. gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar gadu iepriekš, mērāma 21% apmērā, bruto parakstīto prēmiju apjomam sasniedzot 53,4* miljonus eiro. Uzņēmuma peļņa pirmajā pusgadā bija 3,2 miljoni eiro.

“Latvijas apdrošināšanas tirgus turpina augt straujā tempā, un līdz ar tirgu augam arī mēs. Vērtējot pašreizējās tendences, ir pamats cerēt, ka jau drīzumā apdrošināšanas nozare beidzot atgūs un pārsniegs apjomus, kādus pieredzējām pirms 10 gadiem, kad sākās finanšu krīze,” stāsta Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs, uzsverot jaunu apdrošināmo objektu skaita pieauguma lomu kopējā tirgus izaugsmē.

Tāpat Ī.Kenedijs atzīmē, ka privātpersonu segmentā turpina pieaugt to cilvēku skaits, kuri apdrošinās pirmo reizi, iegādājoties jaunus apdrošināšanas produktus.

“Priecē, ka BALTA piedāvājumu novērtē un izvēlas arvien vairāk cilvēku – šī gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar gadu iepriekš, mūsu klientu skaits privātpersonu segmentā ir pieaudzis par teju 15%, kas atspoguļojas arī uzņēmuma pozitīvajos finanšu rādītājos. Cilvēki arvien biežāk novērtē apdrošināšanas sniegto sirdsmieru un finansiālās pasargātības sajūtu, apdrošinot savu īpašumu un mantiskās vērtības. Tāpat arvien pieprasītāka kļūst ceļojumu, civiltiesiskās atbildības un nelaimes gadījumu apdrošināšana. Tomēr, salīdzinot ar vidējo Eiropas līmeni, kopumā Latvijā privātpersonas joprojām apdrošinās maz. Piemēram, mūsu aplēses liecina, ka Latvijā ir apdrošināts tikai katrs trešais mājoklis. Tas nozīmē, ka pašmāju apdrošināšanas tirgum vēl ir ļoti liels attīstības potenciāls, savukārt iespējas to izmantot ir lielā mērā saistītas ar kopējā Latvijas ekonomiskā stāvokļa augšupeju,” stāsta Ī.Kenedijs.

Līdz ar uzņēmuma darbības apjoma pieaugumu, pieaudzis arī neto piekritušo atlīdzību apjoms – šī gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar 2017. gada attiecīgo periodu, tas audzis par 4,4 miljoniem eiro jeb 19%, kopējam neto piekritušo atlīdzību apjomam sasniedzot teju 27,8 miljonus eiro.

“Ikdienas darbā ar klientiem pārliecināmies, cik būtiska nozīme ir finansiālajam atbalstam, ko negaidītās situācijās sniedz apdrošināšana. Arī Latvijas iedzīvotāju vidū apdrošināšanas sniegtā drošības sajūta un sirdsmiers arvien biežāk tiek uztverts līdzvērtīgi citām ikdienišķām un kvalitatīvu dzīvesveidu nodrošinošām pamatlietām, kā, piemēram, sporta zāles abonementa iegādei, ārstu apmeklējumam profilakses nolūkos utt. Tāpēc jo būtiskāka loma apdrošinātāja izvēlē ir tā reputācijai un sniegtā pakalpojuma kvalitātei, ja iestājies apdrošināšanas gadījums. Tas savukārt dod zināmas priekšrocības mums, jo BALTA jau 15 gadus ir atzīta par godīgāko apdrošinātāju Latvijā,” stāsta Ī.Kenedijs, norādot, ka savā izvēlē klienti joprojām lielu uzmanību pievērš cenai, tomēr arvien biežāk novērtē iepriekšējo pozitīvo pieredzi ar apdrošinātāju, kas ietver saprotamus noteikumus, ērtu polises iegādi, vienkāršu atlīdzības pieteikšanas procesu, kā arī ātru un godīgu atlīdzības izskatīšanu un izmaksu.

* Pirms OCTA atskaitījumiem. 

Par apdrošināšanas sabiedrību BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. Latvijas iedzīvotāji 15 gadu laikā novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja. BALTA ietilpst PZU grupā, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību Polijā. 2018. gada pirmajā ceturksnī PZU grupas neto peļņa sasniedza 249.6 miljonus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

Papildu informācija:

Līna Lisnere
AAS BALTA
komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 40 10 41
E-pasts: lina.lisnere@balta.lv

Nadīna Erdmane
Deep White
projektu vadītāja
Tel.: +371 26 20 16 66
E-pasts: nadina@deepwhite.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Palīdzība uz ceļa

    Sniegsim atbalstu, ja Jūsu auto nepieciešama tehniskā palīdzība uz ceļa vai evakuācija.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību uz ceļa spiežot šeit. Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsiet pieteikt arī zvanot 675 333 75.

    Palīdzība mājās

    Sniegsim atbalstu avārijas situācijās! Izsauc “Palīdzību mājās”, lai saņemtu sertificētu meistaru palīdzību.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 333 75.

    Ceļotājiem ārzemēs

    Sniegsim atbalstu, ja nepieciešama medicīniskās palīdzības vai repatriācijas organizēšana ceļojuma laikā.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 001 74.