Radīts jauns zīmols „mySMART”, kas piedāvās apdrošināt gan jaunus, gan lietotus mobilos telefonus un planšetdatorus

07.12.2015

Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) šodien klajā laidusi jaunu pakalpojumu ar zīmola nosaukumu „mySMART”. Jaunais pakalpojums piedāvās iespēju apdrošināt lietotas un jaunas mobilās ierīces pret bojājumu un zādzības risku ar segumu visā pasaulē neatkarīgi no tā, kur ierīce pirkta un kas ir tās ražotājs. Pakalpojuma mērķis ir sniegt klientiem apdrošināšanu, kas nodrošina ātru un kvalitatīvu palīdzību negaidītu ārējo bojājumu vai zādzības gadījumā.

Līdz šim jau vairāk nekā 20 000 Latvijas iedzīvotāju ir izmantojuši iespēju iegādāties apdrošināšanu, pērkot jaunu viedierīci. Jaunais pakalpojums „mySMART” ir unikāls ar to, ka dos iespēju ikvienam viedierīces īpašniekam, gan privātpersonai, gan uzņēmumam to apdrošināt neatkarīgi no tā, vai ierīce ir tikko iegādāta vai jau kādu laiku lietota. Jaunā apdrošināšana darbosies negaidītu mobilo ierīču ārēju bojājumu gadījumā, tajā skaitā situācijās, kad pēc telefona kritiena ir saplīsis tā ekrāns vai korpuss, kā arī gadījumos, kad ierīcē ir iekļuvis ūdens. Tāpat apdrošinātājs segs zaudējumus mobilās ierīces zādzības vai nozaudēšanas gadījumā. Pakalpojums nodrošinās ierīces remontu autorizētā servisā pat līdz 3 reizēm gada laikā, turklāt saglabājot ierīces garantiju. Klientu ērtībai ierīču nogādāšana uz servisu un no tā būs iespējama bez maksas, kā arī klientiem papildus būs iespēja saņemt maiņas ierīci remonta laikā.

„Lai arī Eiropā šāds pakalpojums jau kādu laiku ir plaši pārstāvēts, Latvijā līdz šim apdrošināt viedās ierīces varēja tikai to iegādāšanās brīdī, iepērkoties ar īpašu kredītkarti vai noformējot atsevišķu apdrošināšanas polisi pie tā apdrošinātāja, ar kuru konkrētajam veikalam, ierīces ražotājam vai operatoram ir izveidota sadarbība. Jaunais pakalpojums turpmāk ļaus samazināt iespējamos finansiālos zaudējumus ne tikai jaunām ierīcēm, bet arī savam iemīļotajam un jau kādu laiku lietotajam telefonam vai planšetdatoram. Tāpat īpaši noderīgs jaunais pakalpojums būs vecākiem, kuri savam bērnam ir nopirkuši mobilo ierīci, jo apdrošināšana segs zaudējumus gan situācijās, kad ierīces īpašnieks konstatē bojājumus, kas radušies ne viņa vainas dēļ, gan arī tajos gadījumos, kad pats īpašnieks būs radījis ierīcei bojājumus, piemēram, netīšām to nometot zemē,” norāda BALTA Korporatīvo partneru pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

Par mySMART

Pakalpojumu ir izstrādājusi un klientiem piedāvā Latvijas apdrošināšanas tirgus līdere AAS BALTA, kuras darbību uzrauga Finanšu kapitāla tirgus komisija (www.fktk.lv). Pakalpojuma mērķis ir nodrošināt klientiem apdrošināšanu, kas atlīdzina ātru un kvalitatīvu ierīču remontu negaidītu ārējo bojājumu vai zādzības gadījumā. MySMART apdrošināšanas polisi var iegādāties mājaslapā www.mysmart.eu. Apdrošināšanas līgumu var slēgt fiziska persona, kas ir sasniegusi vismaz 18 gadu vecumu, ir Latvijas rezidents un ierīces īpašnieks.

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.
Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 12 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.
BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2013.gadā PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,98 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

Papildu informācija:

 

Anita Irbīte
BALTA korporatīvās komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 456 444
E-pasts: anita.irbite@balta.lv

Arita Krūze
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.:+371 28 337 073
E-pasts: arita.kruze@prae.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Palīdzība uz ceļa

    Sniegsim atbalstu, ja Jūsu auto nepieciešama tehniskā palīdzība uz ceļa vai evakuācija.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību uz ceļa spiežot šeit. Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsiet pieteikt arī zvanot 675 333 75.

    Palīdzība mājās

    Sniegsim atbalstu avārijas situācijās! Izsauc “Palīdzību mājās”, lai saņemtu sertificētu meistaru palīdzību.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 333 75.

    Ceļotājiem ārzemēs

    Sniegsim atbalstu, ja nepieciešama medicīniskās palīdzības vai repatriācijas organizēšana ceļojuma laikā.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 001 74.