Apdrošināšanas sabiedrība BALTA guvusi izcilus panākumus Starptautiskajā klientu pieredzes balvā jeb “International Customer Experience Award” (iCXA). Starp 80 konkursa dalībniekiem no 45 valstīm visi četri BALTA iesniegtie pieteikumi iekļuva finālā. Pēc intensīvām divām dienām, kas pavadītas, tos prezentējot starptautiskai žūrijai, apbalvošanas ceremonijā BALTA saņēma divus zelta un divus bronzas novērtējumus.
BALTA iegūtie apbalvojumi:
- vieta kategorijā “Labākās apmācības un attīstība” (Best Learning and Development) – zelts iegūts, pateicoties BALTA biznesa stratēģijai, kas ir vērsta uz klientiem. Mūsu unikālās klientu pieredzes mācības, kuras vadīja 10 iekšējie treneri, sasniedza iespaidīgus rezultātus – 90% apmeklētība un vērtējums 9 no 10.
- vieta kategorijā “Labākā darbinieku vadītā klientu pieredze” (Best Employee Driven CX) – līderpozīcija apliecina, ka ikvienam no mums ir dota iespēja uzlabot klientu pieredzi. Šī kategorija ir par katru mazo un lielo soli, ko speram ceļā uz izcilu klientu pieredzi.
- vieta kategorijā “Gada labākā klientu pieredzes komanda” (CX Team of the Year) – mūsu klientu pieredzes Operatīvā grupa, kurā ir pārstāvēti 9 departamenti, katru nedēļu analizē aktuālos klientu komentārus, tos pārvēršot reālos uzlabojumos. Iegūtā bronza apliecina – komandā ir spēks.
- vieta kategorijā “Labākā klientu ieskatu un atsauksmju izmantošana” (Best Use of Customer Insight and Feedback) – bronza ir kā pārliecība, ka mēs protam ne tikai jautāt klientiem viedokli, bet arī efektīvi to izmantot, pilnveidojot savus procesus un apmierinot klientu vajadzības.
Mūs, BALTA, vieno kopīgs mērķis – apņemšanās radīt izcilu klientu pieredzi, un šie starptautiskie sasniegumi ir rezultāts ikviena mūsu darbinieka ieguldītajam darbam un pūlēm. Pateicamies katram kolēģim par šo izcilību.
Plašāka informācija par Starptautisko klientu pieredzes balvu (ICXA) pieejama šeit.