BALTA saņem 4 Starptautiskās klientu pieredzes balvas nominācijas

31.08.2021

Starptautiskajā Klientu pieredzes (CX) balvā (International Customer Experience Award – ICXA), kas katru gadu tiek pasniegta labākajiem klientu pieredzes jomā strādājošajiem uzņēmumiem no visas pasaules, BALTA (PZU grupa) iekļuvusi finālā četrās dažādās kategorijās.

Konkursa ietvaros pieredzējusi un pasaulē atzītu ekspertu žūrija rūpīgi izvērtē visus saņemtos pieteikumus no uzņēmumiem, kuri darbojas visdažādākajās nozarēs, bet kuriem ir kas kopīgs – šie uzņēmumi aktīvi strādā pie klientu pieredzes uzlabošanas un nepārtraukti ievieš arvien jaunus risinājumus, lai klienti būtu apmierinātāki.

“Sākoties pandēmijai, klienti ļoti skaidri ieraudzīja uzņēmumu patieso ieinteresētību klientu vajadzību risināšanā, savukārt uzņēmumiem attieksme pret klientiem varēja kļūt par spēcīgu priekšrocību attiecībā pret konkurentiem. Daudzi uzņēmumi šo iespēju ir izmantojuši un pārskatījuši savu klientu pieredzi. Tādējādi šogad ICXA tikuši iesniegts rekord liels skaits pieteikumu un vairākas kategorijas ir nācies dalīt gan atbilstoši uzņēmuma darbības jomai, gan lielumam,” stāsta Laura Šinka, BALTA Klientu pieredzes vadītāja.

Klientu pieredzes profesionāļu šī balva ir ļoti prestiža, tāpēc, lai gan uzvarētāji tiks noskaidroti novembra vidū, BALTA iekļūšana finālā četrās kategorijās jau uzskatāma par vērā ņemamu sasniegumu. BALTA šogad ir vienīgais apdrošinātājs no Latvijas un vienīgais uzņēmums no Latvijas, kas iekļuvis finālā.

“Dalība šajā konkursā, kā arī, protams, iekļūšana finālā, norāda, ka mūsu rūpes par klientiem, būtiskā transformācija klientu virzienā un paveiktais darbinieku pieredzē pandēmijas laikā ir guvis atzinību starptautiskā līmenī un mēs dodamies pareizajā virzienā. Lai gan šis darbs nekad nebūs padarīts un vienmēr varēsim sniegt saviem klientiem arvien labāku pieredzi, pasaule un konkurenti arī nestāv uz vietas, tāpēc šis ir ļoti labs atskaites punkts par jau padarīto,” norāda L. Šinka.

BALTA finālā piedalīsies šādas kategorijās:

  • Klientu pieredzes Gada komanda  (CX Team of the Year)
  • Labākā ieskatu un atsauksmju izmantošana (Best Use of Insight and Feedback)
  • Biznesa pārmaiņas un transformācija (Business Change and Transformation)
  • Darbinieku pieredze krīzē (Employee Experience in the Crisis)

Vairāk par Starptautisko klientu pieredzes balvu iespējams uzzināt, apmeklējot interneta vietni https://internationalcxaward.com/.

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.