73 % telefonu negadījumu tiek bojāts tā ekrāns

30.10.2015

Aptuveni 7 no desmit mobilo tālruņu negadījumiem tiek bojāts tā ekrāns, liecina BALTA un Samsung servisa centru statistika. Ņemot vērā augstās cenas viedtālruņa ekrāna maiņai, nepilna pusgada laikā jau vairāk nekā 7000 viedierīču lietotāji visā Baltijā ir izmantojuši bezmaksas mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas „Screen Care” pakalpojuma priekšrocības.

„Samsung Electronics Baltics” sadarbībā ar aprošināsnas kompāniju BALTA „Screen Care” mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas pakalpojumu ieviesa pērn oktobrī. Tā ļauj bez maksas parūpēties par ierīces ekrāna maiņu, ja tas ir bojāts vai kā citādi cietis no pēkšņas un neparedzētas ārējo faktoru ietekmes un tā paredzēta tieši jaunākajiem „Galaxy” līnijas viedtālruņiem un planšetdatoriem.

„Katrs otrais mobilā tālruņa īpašnieks savu nākamo telefonu vēlētos vēl izturīgāku pret triecieniem, liecina Samsung veiktā aptauja. Tieši tāpēc produktu izstrādē ierīces tiek pārbaudītas vairākos izturības testos un Samsung papildus ir ieviesis tādu ekrānu drošības pakalpojumu, kas pasargā klientu arī ārpus standarta garantijas programmas. Šādi pakalpojumi noteikti kļūs arvien populārāki, īpaši ņemot vērā faktu, ka katru gadu pieaug pieprasījums pēc viedtālruņiem ar arvien lielākiem ekrāniem,” papildina Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

„Teju visos nelaimes gadījumos, kurus esam palīdzējuši atrisināt ar „Screen Care” apdrošināšanas palīdzību, viedtelefons vai planšete ir nejauši izkritusi no rokām, kabatas vai nokritusi no kāda paaugstinājuma, piemēram, galda. Šādi negadījumi ir gluži sadzīviski un šķietami nelieli, taču tie nopietni bojā ierīces stikliņu, kas prasa salīdzinoši lielus finansiālos ieguldījumus. Turklāt šī apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, tāpēc planšetu un viedtālruņu ekrāni ir apdrošināti arī ceļojot, kas ir īpaši svarīgi mūsdienu aktīvajā dzīves ritmā,” skaidro BALTA korporatīvo izplatītāju pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.


Lai pieteiktos bezmaksas apdrošināšanai, sedzot tikai pašrisku, par pakalpojuma pieejamību konkrētiem mobilo ierīču modeļiem ieteicams interesēties pie pārdevēja. Apdrošināšanas aktivizēšanai mobilā tālruņa lietotājam viena mēneša laikā no ierīces iegādes brīža nepieciešams lejupielādēt „Samsung” „Screen Care” lietotni. Atverot to un saņemot apstiprinājumu, apdrošināšana tiek automātiski aktivizēta uz nākamajiem 12 mēnešiem.

Ja nelaimes gadījumā ir saplīsis mobilās ierīces ekrāns vai tas ir cietis citu pēkšņu un neparedzētu ārēju fizisku bojājumu rezultātā, BALTA nodrošina ekrāna nomaiņu „Samsung” autorizētā servisa centrā. Apdrošināšanas periodā ekrāna maiņu var veikt līdz divām reizēm.

Par Samsung Electronics

Samsung Electronics inovatīvās idejas maina priekšstatus par televizoru, viedtālruņu, valkājamo ierīču, planšetdatoru, kameru, digitālo mājsaimniecības ierīču, printeru, medicīnas aprīkojuma un tīklu sistēmu tehnoloģijām, tā iedvesmojot cilvēkus un veidojot nākotni. Uzņēmums arī nosaka tendences Internet of Things jeb lietu interneta jomā, īpaši Digital Health jeb digitālās veselības un Smart Home jeb viedās mājas segmentos.

Kopš dibināšanas 1999. gadā Samsung Electronics Baltics ir kļuvis par vienu no vadošajiem patērētāju elektronikas uzņēmumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Baltijas pārstāvniecībā strādā 150 cilvēki, un 2013. gadā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs sasniedzis 386,2 miljonus ASV dolāru (290 miljonus eiro).

Lai iegūtu plašāku informāciju, apmeklējiet Samsung oficiālo vietni www.samsung.com un blogu global.samsungtomorrow.com.

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.

Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 12 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.

„Balta” ietilpst „PZU Grupā”, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2013.gadā „PZU Grupa” apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,98 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.


Papildu informācija:

Liene Dupate
Samsung PR projektu vadītāja
Tel: +371 26425420
E-pasts: l.dupate@samsung.com

Anita Irbīte
BALTA komunikācijas speciāliste
Tel.: 2 6456 444
E-pasts: anita.irbite@balta.lv

Inga Bite
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.: 2 8626761
E-pasts: inga.bite@prae.lv



Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.