Baltijā plašākajā zīmolu un dzīvesstila pētījumā Brand Capital, kura ietvaros jau 15 gadus tiek noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli, apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) šogad saglabājusi 1. vietu mīlētāko apdrošināšanas zīmolu topā. Turklāt, uzlabojot savu rezultātu par 2,7%, Latvijas vadošā apdrošināšanas sabiedrība konkurencē ar bankām ieguvusi augsto 4. vietu finanšu nozares topā.
Punktu kāpums ļāvis BALTA pirmo reizi iekļūt vietējo un starptautisko zīmolu kopvērtējuma TOP 50. Zīmolu un dzīvesstila pētījumā līdztekus mīlētākajiem zīmoliem tiek noskaidroti arī iedzīvotāju vērtējumā cilvēcīgākie zīmoli, starp kuriem BALTA ieguvusi godpilno 20. vietu.
“Esam gandarīti par faktu, ka BALTA kā vienīgajam apdrošinātājam izdevies “ielauzties” zīmolu TOP 50, kā arī ieņemt vietu finanšu nozares topa galvgalī, cieši sekojot banku TOP 3. Šie zīmola panākumi ir vairāku faktoru kombinācija. Pirmkārt, pozitīvi vērtējam, ka sabiedrība uzskata mūs par cilvēcīgu zīmolu. Apdrošināšana nav vienkārša nozare, un apdrošināšanas polise nav ikdienas patēriņa pakalpojums, tāpēc priecājamies, ka mūsu sabiedrības atbalsta aktivitātes un veidu, kā komunicējam ar sabiedrību, iedzīvotāji pamana, novērtē un uzskata mūs par cilvēcīgu, tātad saprotamu un uzrunājošu zīmolu. Otrkārt, tiekam uzskatīti par izdevīgu savas kategorijas zīmolu, kas nozīmē, ka esam klientiem pieejami. Visbeidzot, zīmola panākumu pamatā viennozīmīgi ir godprātīga sava darba veikšana. Tas ir mūsu komandas nopelns, strādājot profesionāli un esot līdzās klientiem, kad viņiem ir nepieciešama apdrošinātāja palīdzība gan dažu eiro, gan vairāku desmitu miljonu eiro apmērā,” stāsta Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs.
Līdztekus Mīlētāko zīmolu topa atzinībai BALTA šogad ieguvusi arī augstāko – platīna – statusu Latvijas uzņēmumu Ilgtspējas indeksā, kā arī statusu “Ģimenei draudzīgi”.
Jau 15. gadu mīlētākie zīmoli Latvijā tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk nekā 1000 dažādu jautājumu gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan par pašu auditoriju.
2019. gadā Latvijas Mīlētāko zīmolu topa ietvaros kopumā tika apskatīti 304 zīmoli 31 kategorijā. Pētījums tika veikts sadarbībā ar RAIT Custom Research Baltic. Interneta aptauja tika veikta 2019. gada jūlijā un augustā, un tajā savu viedokli pauda 996 ekonomiski aktīvi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Par apdrošināšanas sabiedrību BALTA
Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. 2018. gadā uzņēmuma parakstīto prēmiju apjoms bija 104,7 miljoni eiro. Latvijas iedzīvotāji 16 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja. BALTA ietilpst PZU grupā, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un lepojas ar vairāk nekā 22 miljonu klientu uzticību Polijā. 2018. gadā PZU grupas parakstīto prēmiju apjoms sasniedza 5,5 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.
Papildu informācija:
Līna Lisnere
AAS BALTA
komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 40 10 41
E-pasts: lina.lisnere@balta.lv
Nadīna Erdmane
Deep White
projektu vadītāja
Tel.: +371 26 20 16 66
E-pasts: nadina@deepwhite.lv