Mīlēts zīmols – tas nozīmē, ka daļa no sabiedrības ir atbildējusi, ka konkrētais zīmols ir viens no viņu iecienītākajiem, ko noteikti lietotu atkal. Šī gada aptaujā piedalījās 2800 ekonomiskie aktīvie Baltijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem, un Brand Capital aptaujas veikšanu nodrošināja pētījumu aģentūra RAIT.
BALTA - mīlētākais apdrošināšanas zīmols Latvijā!
Baltic Brands novērtējumā turpinājām savu spēcīgo sniegumu Latvijas zīmolu topā, arī šogad nodrošinot pirmo vietu starp visiem apdrošināšanas zīmoliem jeb 35. vietu kopvērtējumā, kas ir straujš kāpums (pērn BALTA bija 61. vietā). Tuvākie konkurenti apdrošināšanas nozarē ierindojušies attiecīgi 109. un 125. vietā.
Pirmo reizi esam augstajā 3. vietā finanšu nozares vērtējumā!
Šis gads ir īpašs ar to, ka pirmo reizi vērtējuma vēsturē (starp citu, līdzīgi, kā šī gada CV Online topā par labākajiem darba devējiem) BALTA no finanšu nozares TOP 3 izkonkurējusi kādu banku un ierindojusies 3. vietā uzreiz aiz Swedbank (1. vieta kopvērtējumā) un SEB bankas (18. vieta).
BALTA – cilvēcīgākais apdrošināšanas zīmols!
Joprojām esam arī cilvēcīgākais apdrošināšanas zīmols, šogad ieņemot 52. vietu. Pozitīvi, ka arī citas apdrošināšanas kompānijas ierindojušās gana augstās vietās, apliecinot, ka apdrošinātājiem kā nozarei rūp cilvēku drošība un prevencija – iespējams, tieši šī iemesla dēļ šajā topa kategorijā valda tik sīva konkurence.
Augstais vērtējums ir visas mūsu plašās BALTA saimes nopelns, tāpēc paldies ikvienam mūsu kolēģim, kas ikdienā ar augsti paceltu galvu un savu fantastisko darbu nes BALTA vārdu pie mūsu klientiem, padarot to par Latvijas mīlētāko apdrošināšanas zīmolu un vienu no mīlētākajiem zīmoliem kopumā!
Plašāka informācija par pētījumu un laureātiem pieejama, apmeklējot interneta vietni balticbrands.eu.