- Pēc iespējamā apdrošinātā riska iestāšanās vai pēc jebkura tāda notikuma iestāšanās, kas varētu būt potenciāls cēlonis vai pamats pretenzijas vai prasības izvirzīšanai pret jums, dariet visu iespējamo lai novērstu vai samazinātu zaudējumus
- Tiklīdz tas ir kļuvis iespējams, paziņojiet mums par iespējamā apdrošinātā riska iestāšanos vai par jebkuru notikumu, kas varētu būt potenciāls cēlonis vai pamats pretenzijas vai prasības izvirzīšanai nākotnē pret jums.
- Pēc negadījuma iestāšanās, iesniedziet mums paziņojumu arī tajos gadījumos, kad neuzskatāt sevi par vainīgu zaudējumu nodarīšanā un/vai pretenzija pret jums nav pieteikta, un/vai jums nav ziņu par konkrētiem zaudējumiem, un/vai nepastāv acīmredzams cēlonisks sakars ar jūsu darbībām.
Informējiet cietušo personu par nepieciešamību griezties pie mums, nodarīto zaudējumu novērtēšanai!
Iesniedziet mums atlīdzības pieteikumu kopā ar:
- trešās personas pretenziju;
- detalizētu paskaidrojumu par riska iestāšanās apstākļiem;
- zaudējuma iestāšanās fakta un apmēra apstiprinošiem dokumentiem;
- kompetentu iestāžu dokumentiem;
- attiecīgo nozaru ekspertu atzinumu par riska iestāšanos vai tā izraisītajām sekām, izziņām, prokuratūras un tiesas dokumentiem (ja tādi pastāv);
- citiem dokumentiem, kas ir saistīti ar iespējama apdrošinātā riska iestāšanos un/vai tā izraisītajām sekām.
Informāciju par notikumiem, kas varētu būt potenciāls cēlonis pretenzijas vai prasības izvirzīšanai pret jums vai par jebkuru pret jums vērstu pretenziju, vai tiesā iesniegtu prasību sūtiet uz atlidzibas@balta.lv vai zvaniet pa tālruni 675 333 75.