Par mums

Korporatīvā atbildība

Mums, BALTA, kā Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderim ir ļoti nozīmīga ētiska un sociāli atbildīga uzņēmējdarbība, kas sevī ietver atbildīgu kapitāla vadību un brīvprātīgas biznesa iniciatīvas, kas labvēlīgi skar vidi, tirgus attiecības, darba vidi un sabiedrību kopumā. Savas prioritātes, kā arī sasniedzamos mērķus ilgtspējas jomā esam ietvēruši BALTA vides, sociālo un pārvaldības faktoru (ESG) stratēģijā.

 

BALTA vides, sociālo un pārvaldības faktoru (ESG) stratēģija nosaka uzņēmuma darbību, īstenojot: 

Iepazīsties ar mūsu sniegumu, aplūkojot ikgadējos BALTA nefinanšu pārskatus!


 

Uzzini vairāk par BALTA ESG virzieniem:

Dalība biedrībās un sadarbība ar valsts institūcijām

Sadarbība ar piegādātājiem

Cilvēktiesības un dažādības vadības principi

Godīga komercprakse

Klientu apkalpošanas principi

Ņemot vērā Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679, BALTA apņemas bez maksas nodot tādus apdrošināšanas atlīdzību datus valsts iestādēm, kas ir nepieciešami pētījumu īstenošanai sabiedrības interesēs. Datus pieprasījušās valsts iestādes apliecina, ka dati tiks izmantoti, lai veicinātu sabiedrības pielāgošanos klimata pārmaiņām konkrētā reģionā, valstī vai starptautiskā mērogā. BALTA apņemas sniegt datus tādā precizitātē, kas ir pietiekama valsts iestāžu norādīto pētījuma mērķu sasniegšanai.

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Palīdzība uz ceļa

    Sniegsim atbalstu, ja Jūsu auto nepieciešama tehniskā palīdzība uz ceļa vai evakuācija.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību uz ceļa spiežot šeit. Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsiet pieteikt arī zvanot 675 333 75.

    Palīdzība mājās

    Sniegsim atbalstu avārijas situācijās! Izsauc “Palīdzību mājās”, lai saņemtu sertificētu meistaru palīdzību.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 333 75.

    Ceļotājiem ārzemēs

    Sniegsim atbalstu, ja nepieciešama medicīniskās palīdzības vai repatriācijas organizēšana ceļojuma laikā.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 001 74.