Valsts un pašvaldības elektroniskais iepirkums

Šī informācija attiecas uz publiskā sektora organizāciju darbiniekiem, kuriem darba devējs ir izvēlējies BALTA veselības apdrošināšanas polisi no Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) veselības apdrošināšanas kataloga.  

Tā nodrošinās ārstniecības un profilaktisko pakalpojumu apmaksu, ļaus izvairīties no neplānotiem izdevumiem brīžos, kad radušās veselības problēmas – ir nepieciešama ārsta konsultācija, jānodod analīzes, jāveic izmeklējumi vai nepieciešama stacionārā palīdzība.

Orientējies savā polisē un esi informēts

  • Iepazīsties ar programmu aprakstu, kas ir pievienots veselības apdrošināšanas kartei vai ievietots Tava uzņēmuma norādītajā vietnē/iekšējā mājaslapā.
  • Uzzini vairāk par līgumorganizācijām, apmaksājamajiem limitiem un neapmaksājamajiem pakalpojumiem atbilstoši Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) veselības apdrošināšanas kataloga nosacījumiem.

Informācija polisēm, kas stājušās spēkā pēc 01.07.2018

Pakalpojumu saņemšanas kārtība

  • Ja uz Tavas veselības apdrošināšanas kartes ir abreviatūra PIE – pacienta iemaksa, tas norāda, ka pacienta iemaksas pakalpojumus BALTA līgumorganizācijās vienmēr varēsi saņemt bezskaidras naudas norēķinu veidā, bet par ambulatorajiem maksas pakalpojumiem Tev būs pašam jānorēķinās no personīgajiem līdzekļiem. Apmaksa tiek veikta saskaņā ar limitiem (Limits Nr.1 vai Limits Nr.2 , vai Limits Nr.3)
  • Ja uz veselības apdrošināšanas kartes ir abreviatūra AS1, AS4 vai AS7 – ambulatorā palīdzība, tad tas norāda, ka BALTA līgumorganizācijās (skatīt atbilstošās Tavas programmas līgumorganizācijas) pacienta iemaksu  un ambulatoros maksas pakalpojumus varēsi saņemt uzrādot karti,  bezskaidras naudas norēķina veidā. BALTA segs izdevumus atbilstoši Tavas programmas noteiktajiem pakalpojumu apmaksas limitiem.
  • Par maksas stacionārajiem pakalpojumiem Tev būs jānorēķinās no personīgajiem līdzekļiem.


Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Palīdzība uz ceļa

    Sniegsim atbalstu, ja Jūsu auto nepieciešama tehniskā palīdzība uz ceļa vai evakuācija.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību uz ceļa spiežot šeit. Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsiet pieteikt arī zvanot 675 333 75.

    Palīdzība mājās

    Sniegsim atbalstu avārijas situācijās! Izsauc “Palīdzību mājās”, lai saņemtu sertificētu meistaru palīdzību.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 333 75.

    Ceļotājiem ārzemēs

    Sniegsim atbalstu, ja nepieciešama medicīniskās palīdzības vai repatriācijas organizēšana ceļojuma laikā.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 001 74.