Biežāk uzdotie jautājumi par īpašuma apdrošināšanu

Vai ir kādi ierobežojumi nekustamā īpašuma apdrošināšanas polises iegādei?

Īpašuma apdrošināšanas polisi vari iegādāties ēkām, palīgēkām un dzīvokļiem, ja to fiziskais nolietojums nepārsniedz 70% un īpašums vai tā daļas neatrodas avārijas stāvoklī.

Vai mājoklī ir jābūt apsardzes un ugunsdrošības signalizācijai, lai to varētu apdrošināt?

Nē, pretielaušanās un ugunsdrošības signalizācija nav obligāta prasība, lai Tu varētu apdrošināt savu mājokli BALTA.

Vai es varu apdrošināt vasaras vai dārza māju?

Jā, Tu vari apdrošināt savu vasaras vai dārza māju, ja BALTA esi iegādājies arī sava nekustamā īpašuma (dzīvokļa vai mājas) apdrošināšanas polisi.

Vai man ir nepieciešams sagatavot kādus dokumentus par nekustamo īpašumu vai mantu tajā, lai saņemtu īpašuma apdrošināšanas piedāvājumu?

Nē, obligāti nekādi dokumenti par nekustamo īpašumu Tev nav jāsagatavo. Ja neesi drošs par apdrošināmā objekta tehniskajiem datiem (objekta konstrukciju tipu, platību, inženierkomunikāciju stāvoklī tajā u. c.), tad iepriekšēja dokumentu sagatavošana Tev noderēs, lai mēs varētu Tev sagatavot korektu apdrošināšanas polises piedāvājumu. Tava īpašuma apdrošināšanas polise tiks izveidota atbilstoši Tevis sniegtajai informācijai, un par informācijas patiesumu tajā atbildīgs esi Tu.

Kā BALTA zinās, kuras mantas esmu apdrošinājis, ja es nebūšu iesniedzis to sarakstu?

Ja būsi apdrošinājis visu savu mājas mantu, tad visas Tavas mantas, kas atradīsies apdrošinātajā mājoklī, būs apdrošinātas. Atsevišķs saraksts ir jāiesniedz, ja vēlies apdrošināt juvelierizstrādājumus, gleznas, kažokus, antīkas lietas, kolekcijas un reģistrētus ieročus.

Vai es varu apdrošināt īpašumu arī remonta laikā?

Jā, Tu vari apdrošināt īpašumu arī remonta laikā. Ja Tava mājokļa remontam ir nepieciešama būvatļauja, tad par šo faktu Tev noteikti ir jāinformē BALTA apdrošināšanas speciālists pirms apdrošināšanas iegādes.

Vai es varu apdrošināt savu īpašumu jau būvniecības laikā?

Jā, bet par to, ka īpašums ir būvniecības stadijā, Tev ir jāinformē BALTA apdrošināšanas speciālists.

Kā pieteikt atlīdzību zaudējumu gadījumā?

Lai pieteiktu atlīdzību, zvani uz diennakts atlīdzību centra tālruni 67 533 375 vai piesaki atlīdzību internetā.

Cik ilgā laikā es saņemšu kompensāciju par zaudējumiem?

Vidēji atlīdzība tiek izmaksāta 10 darbdienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas dienas.

Vai es varu iegādāties tikai mantas vai tikai savas civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu, neiegādājoties īpašuma apdrošināšanu?

Jā, Tu vari atsevišķi iegādāties tikai mantas vai tikai savas vispārīgās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu.

Ko nozīmē atlīdzība par mantu ārpus adreses?

Daļu no lietām, kuras apdrošini kā mantu, piemēram, velosipēdu, bērnu ratiņus vai slēpes, Tu izmanto arī ārpus mājokļa. Ja tie tiek nozagti ārpus mājas, mēs izmaksāsim atlīdzību 500 EUR apmērā, ja būsi iegādājies savas mantas Paplašinātā riska seguma apdrošināšanu, vai 1000 EUR apmērā, ja būsi apdrošinājis mantu ar Visplašāko risku segumu. Ja nepieciešami lielāki limiti, par iespējam sazinies ar BALTA apdrošināšanas speciālistu.

Ko apmaksā civiltiesiskās atbildības apdrošināšana?

Apdrošinot vispārīgo civiltiesisko atbildību, Tu apdrošināsi savu atbildību par trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem. Apdrošināšanas segumā būs iekļauta arī Tava atbildība kā gājējam, velosipēdistam, nekustamā īpašuma īpašniekam, mājdzīvnieka īpašniekam, kā arī automātiski būs iekļauta Tavu nepilngadīgo bērnu civiltiesiskā atbildība. Tā segs zaudējumus, kurus Tu vari nodarīt citiem, piemēram, ja steigā uzskrēji virsū garāmgājējam, kurš krītot izmežģīja potīti, Tavs suns izskrēja uz ceļa, izraisot ceļu satiksmes negadījumu, vai bērns spēlējoties saskrāpēja kaimiņa automašīnas virsbūvi.

Vai, apdrošinot dzīvojamo māju, es varu apdrošināt arī saimniecības ēku, pirti un citas ēkas?

Jā, apdrošinot dzīvojamo māju, Tu vari apdrošināt arī palīgēkas – saimniecības ēku, pirti un citas ēkas.

Kā tiek izmaksāta apdrošināšanas atlīdzība dzīvokļa bojājuma gadījumā?

Pēc atlīdzības pieteikšanas Tu pats izvēlies remontdarbu izpildītāju un iesniedz mums tāmi. Otra iespēja – BALTA izdara zaudējuma aprēķinu, ko saskaņo ar Tevi, un veic atlīdzības izmaksu.

Kā tiek izmaksāta apdrošināšanas atlīdzība mantas zādzības gadījumā?

Ja negadījuma brīdī manta nav bijusi vecāka par pieciem gadiem, apdrošināšanas atlīdzību izmaksājam tādas pašas vai līdzvērtīgas jaunas mantas iegādei atbilstoši pašreizējai tās iegādes vērtībai. Ja manta ir vecāka par pieciem gadiem, tad atlīdzības aprēķināšanā mēs ņemam vērā arī mantas dabisko nolietojumu.  Ja negadījumā cietusī manta ir mobilais telefons, planšetdators, portatīvais dators, vērtslietas, saules paneļi vai saules baterijas, tad atlīdzība tiek aprēķināta atbilstoši mantas tirgus vērtībai gadījuma iestāšanās brīdī.

Связаться с нами

Найди центр обслуживания или автосервис
  • КАРТА СПИСОК

    Свяжитесь с нами через WhatsApp в будние дни с 8:00 до 18:00.

    Нажмите здесь или добавьте номер телефона +371 275 222 75 к своим контактам.

    Помощь на дороге

    Мы окажем помощь, если Вашему автомобилю потребуется техническая помощь в дороге или эвакуации.
    Если случилось дорожное происшествие, вызовите помощь на дороге, нажав здесь.
    Так же помощь на дороге вы по-прежнему можете вызвать, позвонив по телефону 675 333 75.

    Помощь дома

    Окажем поддержку в экстренных ситуациях! Вызовите «Помощь на дому», чтобы получить помощь сертифицированных мастеров.
    Если случилось происшествие, вызовите помощь позвонив по телефону 675 333 75.

    Для путешествующих за границей

    Мы окажем поддержку, если Вам потребуется организовать медицинскую помощь или репатриацию во время поездки.
    Если случилось происшествие, вызовите помощь позвонив по телефону 675 001 74.