Lai gan nedaudz klusāk kā citus gadus, arī šogad nupat ir izskanējis rudens sezonai tradicionālais Zīmolu tops, daudziem Latvijas uzņēmumiem ar interesi sekojot līdzi, kā tad šoreiz Latvijas iedzīvotāji ir novērtējuši katra zīmola panākumus un aktivitātes. Priecājamies paziņot – arī 2020. gadā BALTA ir saglabājusi vadošo pozīciju kā mīlētākais un cilvēcīgākais apdrošināšanas zīmols, turklāt arī kopējā finanšu nozares topā sacensībā ar bankām esam noturējuši augsto 4. vietu!
Šī gada Mīlētāko zīmolu topā katrā no salīdzināmajām kategorijām – kvalitāte, unikalitāte un izdevīgums – BALTA ir ievērojamu soli priekšā citiem apdrošināšanas nozares uzņēmumiem, un apdrošināšanas sabiedrības mīlētāju jeb to respondentu īpatsvars, kas izvēlas BALTA kā sev tīkamu zīmolu citu zīmolu vidū, ir 7%. BALTA kā kvalitatīvāko apdrošināšanas zīmolu izvēlas 19,5% aptaujāto, unikālāko - 12,3%, izdevīgāko - 31,6% respondentu.
Par Mīlētāko zīmolu topu:
Jau 16. gadu mīlētākie zīmoli Latvijā tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk nekā 1000 dažādu jautājumu gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan par pašu auditoriju.
2020. gadā Mīlētāko zīmolu topa ietvaros kopumā tika apskatīti vairāk nekā 500 zīmoli. Pētījums visās trīs Baltijas valstīs tika veikts sadarbībā ar RAIT Custom Research Baltic. Interneta aptauja Latvijā tika veikta šī gada jūlijā un augustā, un tajā savu viedokli pauda 1000 ekonomiski aktīvi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.