BALTA sasniedz „velna duci”, jau 13 gadus tiekot atzīta par godīgāko apdrošinātāju Latvijā

26.01.2016

Apdrošināšanas sabiedrībai BALTA (PZU grupa) skaitlis 13 nebūt nav nelaimīgs, tieši otrādi - īpašs un pagodinošs. Jau trīspadsmito gadu, tā sasniedzot „velna duci”, ziņu aģentūras LETA un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktajā socioloģiskajā aptaujā, kas tika veikta 2015. gada nogalē, BALTA ir ieguvusi augstāko novērtējumu Latvijas apdrošināšanas kompāniju vidū un kārtējo reizi atzīta par godīgāko apdrošinātāju Latvijā.

Socioloģiskās aptaujas rezultāti parāda, ka BALTU par visgodīgāko no apdrošinātājiem uzskata 29,5 procenti aptaujāto, kas ir par 6,8 procentpunktiem vairāk nekā otrajā vietā ierindotajam apdrošinātājam. Īpaši atzinīgi par apdrošinātāja BALTA darbību jau vairākus gadus pēc kārtas izsakās kurzemnieki, tomēr šogad vienlīdz atzinīgi BALTU novērtēja arī Pierīgas iedzīvotāji un vidzemnieki.

„Mēs BALTĀ nebaidāmies no skaitļa 13 un lepojamies, ka esam sasnieguši „velna duci”, jau trīspadsmito reizi kļūstot par godīgākā apdrošinātāja titula īpašniekiem. Šāda klientu atzinība mums ir patiešām ļoti nozīmīga un svarīga. Tieši tādēļ vēlamies no visas sirds pateikties mūsu klientiem par izrādīto uzticību un augsto novērtējumu mūsu sniegtajiem pakalpojumiem. Tituls „godīgākais apdrošinātājs”, mūsuprāt, ir augstākais novērtējumus mūsu darbam, kas vienmēr ir bijis orientēts uz izcilu klientu servisa kvalitāti un to, lai, notiekot negadījumam, mēs nodrošinātu vislabāko atbalstu saviem klientiem. Īpaši ar šo titulu lepojamies, jo tas apliecina, ka BALTA patiešām pareizi piekopj visas PZU grupas kopīgās vērtības, kur viena no tām ir tieši godīgums. Kopumā 2015.gada trīs ceturkšņos BALTA saņēma 28 714 atlīdzību pieteikumus (neskaitot veselības apdrošināšanas pieteikumus) par dažādiem negadījumiem, par kuriem kopā atlīdzībās tika izmaksāti vairāk nekā 23 miljoni eiro. Arī šogad mēs neapstāsimies un turpināsim darbu pie jaunu, noderīgu un klientiem izdevīgu pakalpojumu ieviešanas, lai spētu sniegt palīdzīgu roku visdažādākajās neparedzētajās dzīves situācijās arī turpmāk,” norāda apdrošinātāja BALTA valdes priekšsēdētājs Bogdans Benčaks.

Ziņu aģentūra LETA un pētījumu centrs SKDS socioloģisko aptauju ar mērķi noskaidrot, kuras no apdrošināšanas kompānijām iedzīvotāji uzskata par godīgām un korektām savā attieksmē pret klientu, veic jau četrpadsmit gadus. 2015.gadā savu atzinumu par apdrošināšanas kompāniju attieksmi pret klientiem snieguši 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.
Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 13 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.
BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2013.gadā PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,98 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

 

Papildu informācija:

Linda Reinfelde

BALTA Korporatīvās komunikācijas vadītājas pienākumu izpildītāja
Tel.: +371 26 456 444
E-pasts: linda.reinfelde@balta.lv

Arita Krūze
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.:+371 28 337 073
E-pasts: arita.kruze@prae.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv