BALTA iedzīvotāju aptaujā 16. reizi atzīta par godīgāko apdrošinātāju

21.01.2019

Latvijas iedzīvotāju vidū par godīgāko apdrošinātāju 2018. gadā atzīta apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa), liecina ziņu aģentūras LETA sadarbībā ar sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktā aptauja. BALTA šādu atzinību saņēmusi jau 16. reizi.

“Šāds iedzīvotāju novērtējums, iespējams, apdrošināšanas nozarē ir pats nozīmīgākais, jo apdrošināšana ir izteikts uzticības bizness, kura pamatā ir godprātīga attieksme un darbība. Tas ir arī viens no mūsu uzņēmuma pamatprincipiem, ko ievērojam gan saskarsmē ar klientiem, gan savā ikdienas darbā. Klientiem tas galvenokārt nozīmē godīgu, ātru un ērtu atlīdzību izmaksu, kas ir mūsu prioritāte. Esam gandarīti, ka iedzīvotāji šos mūsu centienus novērtē,” stāsta Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs, norādot, ka 2018. gada pirmajos 9 mēnešos BALTA neto piekritušo atlīdzību apjoms sasniedza 41,9 miljonus eiro, kas ir par 17% vairāk nekā gadu iepriekš.

BALTA līdz šim veiktie pētījumi liecina, ka, izvēloties apdrošinātāju, klientam būtiska ir ne tikai pakalpojuma cena, bet arī uzņēmuma tēls un reputācija, klienta vajadzībām pielāgoti un lietošanā ērti pakalpojumi, klientu apkalpošanas serviss un līdzšinējā sadarbības pieredze.

Iedzīvotāju aptaujā 31,8% aptaujāto atzina BALTA par godīgāko un korektāko apdrošinātāju attiecībā pret klientu, uzņēmumam nākamo apdrošinātāju apsteidzot par vairāk nekā pieciem procentpunktiem. Lai gan par BALTA darbību atzinīgi izsakās iedzīvotāji visā Latvijā, vispozitīvākie savā vērtējumā bijuši Rīgas, Pierīgas un Zemgales iedzīvotāji.

Kopumā nedzīvības apdrošināšanas sabiedrībām uzticas vairāk nekā 91% aptaujāto.

Ziņu aģentūras LETA uzdevumā socioloģisko aptauju veicis tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS. Aptauja tika veikta internetā (CAWI aptaujas metode). Aptaujā pēc nejaušības izlases principa tika iekļauti 1005 Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Aptauja tika veikta laika posmā no 2018. gada 7. novembra līdz 13. novembrim.

Par apdrošināšanas sabiedrību BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. 2018. gada pirmajos deviņos mēnešos uzņēmuma parakstīto prēmiju apjoms bija 78,7 miljoni eiro. Latvijas iedzīvotāji 16 gadu laikā novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja. BALTA ietilpst PZU grupā, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību Polijā. 2018. gada pirmajos trīs ceturkšņos PZU grupas neto peļņa sasniedza 918,4 miljonus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

Papildu informācija:
Līna Lisnere
AAS BALTA
komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 40 10 41
E-pasts: lina.lisnere@balta.lv

Nadīna Erdmane
Deep White
projektu vadītāja
Tel.: +371 26 20 16 66
E-pasts: nadina@deepwhite.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.